lördag 23 januari 2010

Miss i natten

Nu är det mitt i natten och snart dags att släcka lampan. Idag har jag mått riktigt dåligt... Det har hänt något med min kropp. När jag har mensvärkar får jag jätte kraftig huvudvärk och till toppen på det kraftigt illamående. Så imorse när klockan ringde var fallet detta. Men gick ändå till jobbet, trots känslan av att spy och efter att ha knaprat någravärktabletter i hopp om förbättring. Men utan resultat, så jag klarade inte av att jobba helt, så jag fick gå hem 2 timmar tidigare. Alla försök till att må bättre har hittills misslyckats, sömn har inte varit att tänka på förens nu, då jag inte varit trött. Men nu hoppas jag att det ska hjälpa så jag mår bra imon och är stark nog för en PW (power walk). Sen blir det nog ut o äta, mysmys :)

Detta inlägg blev nog inte helt hundra, då jag skrev ett innan, men som raderades, inte lärt mig min nya dator än tror jag...

Nu blir det nog till att läsa min andra nya bok "14 år till salu". Spännande. Har nyss avklarat min längsta bok nånsin på över 600 sidor (tog dryga 2 veckor), Jenna Jameson "Att älska som en porrstjärna", grymt bra bok!


Buenas Noche and sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar