söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag och även min och Mikaels förlovningsdag :) För exakt ett år sedan var vi och åkte skridskor när Mikael frågade om jag ville förlova mig med honom :) Det ville jag ju såklart! Det var en väldigt mysig och romantisk dag :) Jag älskar honom lika mycket nu som då!

Idag skulle vi åkt skridskor, men min rygg har pajat så jag vågade inte riktigt det. Istället har det bara varit vi och mys :) Ätit en god middag: Hemmagjord rostbiff med pressad potatis och rödvinsås till det, toppat med en god sallad. Till efterrätt blev det choklad mousse med tärnad ananas , MUMS! Nu sitter vi här och dricker varsitt glas rött, "Medinet Rouge", (ett otroligt gott och lätt drucket rödvin) och nu ska vi kolla på film, P.S I love you och fortsätta njuta av våran ensamhet.


Just det Leija har oxå fått mys, MÄRGBEN! Hon har varit helt inne i det de senaste timmarna, först visste hon inte riktigt vad hon skulle göra med det, hehe.


Sen har jag fått en jätte fin klocka av min älskling idag, en jag velat ha länge :)


En sådan här, fast min är inte "transparant". LOVE IT!


Love you honey. Tack för att du finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar