lördag 8 maj 2010

Aloe Vera..


Underbara älskade du! Har gråtit ett antal tårar nu i två dagar i oro för min älskade absoluta favorit. Hon har fått en spricka långt upp i käkbenet och kan inte äta stackarn. Hon har blivit så tunn, så när jag idag var uppe och hälsade på kom tårarna, så hemskt att se henne så. Men vet. kirurgen säger att hon nu kommer klara sig, vilket var osäkert i början, men att det får självläka. Men trots det utlåtandet vågar jag inte riktigt slappna av. Hon betyder så mycket för mig, trots att jag inte varit där på länge, då tiden inte räcker till. Så jag tackar dig Lotten att du berättade för mig om henne, hade hon "försvunnit" utan att jag varit där hade jag blivit helt förstörd!! Den dagen ni får uppleva samma känsla som jag har för den hästen, så kommer ni förstå, hur otroligt ont och känslosamt det är när den ni tycker om far illa. Men nu som sagt håller vi alla tummar på förbättring och jag kände idag att jag måste komma till henne oftare! Men vi hade i alla fall en liten mysstund idag :) Underbara älskade du...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar