tisdag 27 april 2010

Dååålig update

Har varit lite kass på uppdatera de senaste dagarna. Men så är det när det är mycket runt omkring. Fredags var det ju Ullared, bra shopping, men det blev lite stressigt att åka så sent. Sen efter det på kvällen, sov Leijas bästis över, Terra :) Mindre kul dagen efter, då hundarna väckte hela huset kl. 07.00!! Fyy.. men fick somnat om i 1 timme iaf. Sen var det gym, hem, rusta, allum, stallet, grilla... ja mycket. Söndag var en riktig slappar dag, vi gjorde inte ett SKIT! Rätt skönt efter en fullspäckad helg. Igår var jag på mitt första BOX pass... HERREGUD!! Jävlar vilket pass.. Bara uppvärmningen var svinjobbig. Hej träningsvärk kan jag ju lugnt säga, jag skakar i varenda handrörelse. Men härligt ändå. Snart blir det jobb, jobbar lite annorlunda nu i veckan. Men så kan det bli.
Ett snabbt och kanske rörigt inlägg, men så kan det bli ;)

Leija och jag börjar med Agility på lördag, ska bli riktigt kul!

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar