fredag 23 april 2010

Viernes


Hoy es viernes y voy a Ullared con mi amor y amigos... Oj detta är ju en svensk blogg sorry :p Ja som sagt... Idag är det fredag, jag är ledig, men dagen är fullbokad. Snart kommer Nattis och hämtar mig och vi ska upp till stallet, ska hjälpa henne och bl a köra Prisse :) Sedan ska vi till Ullared... Ajjemen, ni kanske tycker varför åker dom så sent? Jo sent o sent vet jag inte, smart kallar jag det. Hehe... Vi åker vid 15 tiden för när vi kommer fram är klockan kanske 16.30 och då strömmar det, förhoppningsvis, inte in så mycket folk utan de strömmar ut. Sen stänger dom 20.00 idag, och vi ska inte shoppa loss i den bemärkelsen så vi behöver inte en hel dag för att gå där. Men det ska iaf bli väldigt kul! Vi har sett fram emot detta allihop, jag, Mikael, Nattis och Mattias. Ja till och med männen har gjort det, hehe. Vi ser detta som en liten mysig roadtrip ihop :) Härligt att tillbringa tid med dina bästa vänner.


Imorgon blir det MRL i 75 minuter, veckans härligaste träningspass!! Grymma instruktörer och härligt med fart! Gillart mycket!


Ne nu måste jag hoppa i stallkläder och göra mig redo.


Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar