tisdag 20 april 2010

sjukligt trött.

Yes det är jag, mest hela tiden faktiskt. Fyy säger jag, det känns som om att det inte spelar någon roll hur mycket jag sover, jag vill bara sova mer. Inte kul. Igår iaf så blev det inget jobb alls för min del, jobbet ringde precis när jag skulle gå utanför dörren och sa att jag var ledig. Så kan det bli, så det var bara att krypa ner i sängen igen, skönt! Den var fortfarande varm, hehe ;) På kvällen blev det hundklubben... Jag & Nattis funderar på att sluta där. Instruktören är speciell! T.ex Nattis hund, morrade igår, vilket gjorde till att hon mer eller mindre inte fick vara med mer, bör tillägga att hon har en pitbull. Men när däremot en jävla jätte till rottwieler går till attack(!) mot Nattis hund, händer inget! Sen är det även en labrador där, så för attack ryck mot allt o alla mest hela tiden.. Det är tydligen okej?? Hmm... Då var det de där med pitbulls antagligen och folks tro på media o skit. Usch vad arg jag blev. Sen har instruktören en viss attityd och pratar mest hela tiden om sina egna hundar eller favoriserar folk. Jag får mer eller mindre inte lära Leija det jag vill... Aa iaf, vi får se, så tråkigt bara för Leija älskar att vara där. Men jag måste kunna känna mig trygg i den grupp vi är i, men just nu gör jag inte det, jag litar inte på alla hundar och jag vill inte att min hund ska fara illa. Nog om det.

Idag är jag trött! Vaknade i natt av hostattack, Mikael vaknade av det och var så gullig o fixade vatten till mig.. Somnade om och drömde hemskt! Drömde att Mikael var otrogen och borta i nästan ett dygn, utan att höra av sig, visste inte var han var. Usch, vad hemskt det kändes när jag vaknade. Fullkomligt hatar sånna drömmar som känns så verkliga, tur är väl när man vaknar och inser att det inte är sant :) Om ca. 2 timmar är det jobb igen. Puh! Bara att bita ihop.. Längtar till fredag med ledighet, ullared och stallet på schemat!

Oj vad långt detta blev.. hehe.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar