söndag 18 april 2010

Filmdag

Har haft en riktig slappar dag med min kärlek :) Vi har varit ensamma hemma mest hela dagen och passat på att bara mysa! :) Kollat på 3 filmer och ätit rester (piroger) och ja... bara varit. härligt! Imorgon blir det en riktigt kort dag på jobbet, 1 timma på morgonen och 1 på förmiddagen. Skönt, fast det timmar jag missar måste jag jobba igen någon annan dag, någon ledig dag, mindre kul! Sen på kvällen blir det hundklubben :) Sen i veckan blir det nog mest jobb och träning. På fredag bär det med stor sannolikhet av till Ullared med mannen min, Nattis och Mattias. Trävligt! ;)

Nä nu ska jag fortsätta att knapra på mina morötter.. Skulle blivit lite nya bilder här idag, men min mobil vill inte sammarbeta med min dator tyvärr.




Den första filmen är att rekommendera!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar