lördag 10 april 2010

Till en början aktiv dag


Dagen började tidigt för mig idag. Var på gymmet 10.15 och slutade där 13.00. duktig jag är. Gick först en 10 minuter på bandet, för att värma upp lite, sen blev det 75 minuter MRL, 15 minuters vila sedan blev det Zumba i 1 timma. Herre säger jag, haha, var typ blå i ansiktet under MRL:en men guuud vad jag älskar att träna! Har saknat det så himla mycket! Har visserligen aldrig gått på gym tidigare, men tränade ju innebandy 5 dagar i veckan förr och red ca 6 dagar i veckan (ofta 2 hästar om dagen), plus att jag alltid promenerat mycket. Men nu på senare tid har det inte blivit mer än promenader ibland och kilona har ju lagts på, inte för att jag säger att jag är tjock, men jag vill bli fastare igen!
Efter gymmet har det varit slappt, somnade till på soffan en stund, sen stannat där typ :p Segt! Jag vill göra saker på dagarna!

Imorgon blir det Body Pump 10.30 och sen blir det till att åka hem till Stefan & Linda och fika och hälsa på deras nyfödda dotter Moa :)
BTW bilden och dess ord är clockclean ;)
tjingeling!

1 kommentar:

  1. Va duktigt :) Så skönt att röra på fläsket faktsikt.
    Gillar bilden :)
    Hoppas allt är bra med dig

    SvaraRadera