fredag 9 april 2010

Friday och sol!

Underbart väder har vi här idag. Man blir så mycket piggare när solen tittar fram, tror det får bli en långpromenad med Leija sen :)
Jag har nu varit på mitt första MRL pass (Mage, rumpa, lår) åhhh gud sikket härligt pass! Man får upp flåset och tränar styrka, sånt gillar jag! I eftermiddag blir det nog gymmet med älsklingen, gå lite på crossen o så. Det virus jag hade/har är inte att lita på, men jag orkar inte vänta längre på att det ska gå över, men idag känns det faktiskt lite bättre. Imorgon blir det hårdträning, 2 pass är bokade! Haha spännande att se hur det går och hur jag mår efteråt. Sen är även Body Pump bokad på söndag... Men sen är det "vila" tills på onsdag, för på måndag börjar hundklubben igen :) Det kommer Leija gilla. På måndag blir det även jobb igen, sweet ;)

Nää nu ska jag kolla klart på våra bästa år och dricka upp min färsk pressade apelsin & blodapelsin juice. *mums*

"Jag älskar att jag börjat ta hand om mig själv"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar