söndag 18 april 2010

Puh..

äntligen hemma får jag ju säga. Det har varit full rulle mer eller mindre hela dagen. I morse bar det iväg till gymmet för ett härligt MRL pass i 75 minuter, jag trodde nästan jag skulle spy ett tag :p Men kul att jag hängde med mer i koregrafin :) Även kul igår på Body pumpen när jag ökade mina vikter med +4 kilo... Känns riktigt härligt! Efter gymmet idag, blev det dusch, sen snabbt iväg igen, in till stan, gick på bio med älsklingen (efter mycket om och men), Avatar 3D har vi finally kollat på. Mycket vacker film många gånger måste jag säga. Nästan lite magisk :) Sen kom vi hem, åt jätte goda piroger som far min gjort. Började kolla på en film, då ringde mamma och frågade om inte jag och Mikael ville följa med henne och hennes man, och bowla, dom bjöd :) Vi umgås, tyvärr, inte allt för mycket med min mamma och man så det tackade vi ja till och det var väldigt trevligt! Bör tillägga att jag kom tvåa och Mikael näst sist ;) Så nu är vi ÄNTLIGEN hemma och jag är dödstrött! Tror jag tar en sovmorgon imon, vilket inte hänt på evigheter, fast klockan är trots allt ställd på 09.00... Imorgon eftermiddag blir det Aerobics, blir kul och se hur det går, haha. Tack igen, mor och Håkan för en trevlig kväll!


God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar