tisdag 6 april 2010

10 platser av 31 kvar... efter 10 minuter






Det är HELT sjukt! Jag skaffade gymkort förra veckan och planen är att jag o Nattis ska träna en hel del ihop, på olika gruppträningar. Gymmet har nyligen börjat med Zumba Fitness (ni vet från reklamen på tv?) det är så SJUKT populärt att jag nu suttit och väntat på att klockan ska slå 12 så det går att boka. Och TUR var väl det... för på 10 minuter har 21 platser blivit bokade, av 31 stycken möjliga! Det är så otroligt populärt tydligen. Kul att man måste sitta varje tisdag (i detta fall) kl 12.00 prick, för att kunna få en plats i Zumba.



Jag och Nattis vill ju för det mesta gå de populäraste (tydligen) passen, vilket innebär att vi 3-4 gånger i veckan måste sitta bänkade framför datorn, haha! Löjligt I know, men vad ska man göra. Vi har ju skaffat gymkort för att vi vill träna, älsklingen har oxå skaffat ett, så nu blire beach 2010 ;) ( efter 17 minuter är det nu 7 platser kvar, haha!)


Tränade Body Pump igår, jesus min skapare sikken träningsvärk jag har idag! Trodde jag skulle svimma/spy efter 10 minuter igår, är man otränad eller? haha! Men till råga på allt har min virus skit brutit ut lite mer kan man ju säga. den har varit lurig, kände mig mer eller mindre frisk igår och så vaknar jag idag, med rivande slemhosta och tjocka bihålor, mindre kul.


Ringde och hörde med jobbet, och dom ville inte ha mig där, då jag kan smittas, det är speciellt och lite känsligare än förr. Så jag blir hemma trots att jag känner mig okej för att jobba. Men jag förstår :) Gillar verkligen min nya arbetsplats, hoppas verkligen att detta kommer funka!

Sinova, Kan Jang och apelsin juice är mina bästa vänner just nu!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar