lördag 27 mars 2010

Lördag

Hmm i Torsdags var vi hos banken... detta gick käpprätt åt helv*te! Vi får inget lånelöfte om vi inte får tag på minst 150 000 kr???? Vem fan har sånna pengar liggandes? Så vi blir "fast" här med denna skyhöga hyra o allt... BAJS! Men man får försöka göra det bästa utav det, inte mer än så att göra. Men det känns samtidigt grymt deprimerande! Vi vill ju så gärna ha vårat egna hus där vi någon gång kan bilda familj o ha hundar springandes löst och bara fixa och dona på sitt alldeles egna, för hur det än är så kommer detta radhus vi har idag aldrig att bli riktigt vårat, då det alltid kommer finnas en HÖG hyra att betala. Life sucks sometimes...

Igår var det fredag och jag var ledig, men fick inte mycket gjort, det blev 1 timmes promenad med hundar, Lisa och bäbis :) Härligt, det var ju så varmt o skönt. Sen efter det så somnade jag då jag hade sån skallebonk.

Idag vaknade jag 07.40 av ryggsmärtor, somnade även med detta, min madrass är total katastrof för mig. Det gör så ont i min rygg! Vaknar aldrig utvilad och oftast med huvudvärk, hemskt! Men imorse vaknade även min älskling tidigt, hela 10 minuter efter mig :) Och han var så gullig och gav mig massage och smörjde in min rygg med Zon salva. då släppte det lite.
Sen har vi även varit ensamma till största delen idag :) Vi har gjort lite "hushålls shopping", stallet och nu väntar vi på middag. Fisk i folieknyten i ugnen med en massa gottigt i och potatis till det, muuuums! Honey som beställt detta idag :)
Senare bär det av hem till Nattis och Mattias för en mysig kväll med lite tv-spel och tjöt och så får våra hundar leka av sig, dom är ju trots allt bästa vänner. Förresten, vet ni var min älskade byracka gjort idag, något som aldrig tidigare hänt... Hon har bitit sönder min strumpa, jäkla skit hund ;)

Bye bye folks...

1 kommentar: