fredag 5 mars 2010

Long time, igen.

Har fått ett nytt jobb, eller nytt, ett nytt ställe. Hos en jätte mysig familj och jag jobbar med deras lilla söta dotter. Det funkade helt enkelt inte att vara kvar på det andra stället. För speciellt och plötsliga "möten" m.m. Kan ju inte skriva mycket om det då jag har tystnadsplikt. Men det funkade helt enkelt inte för mig med mitt mående o så. Jag var på väg åt "samma håll" som för exakt ett år sen och det håller inte. Men nu som sagt hoppas jag på det bästa. Familjen jag är hon nu är nästan för snäll och det ligger nära mig, vilket är jätte skönt! Så håller varenda tumme nu.

Min älskade "gravida vän" är fortfarande gravid. Jag vill att han ska titta ut nu, är så nyfiken, jag tror det kommer bli en riktig sötnos :)

Har ändrat layouten på bloggen nu, den andra kändes trist. Det fick bli en av mallarna, jag tyckte den var snygg som den var. Men denna bloggsida är inget vidare heller, man kan inte ändra som man vill och framför allt! Man kan inte se besökare, så jag vet inte om jag sitter här och skriver för jäves??


Underbart väder är det idag, är våren här må tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar