fredag 5 mars 2010

skadad?

Jag känner mig lite psykiskt skadad efter att ha kollat på en film, "1408" hette den och den var ta mig fan jätte läbbig!! Både jag och älskling höll för ögonen, jag mest självklart! Det var en film som man verkligen känner sig skadad efter, fyyyy faaasen säger jag bara. Jag har någon typ av hat-kärlek till skräckfilmer. Vill se dom om jag väl börjat kolla, men vill sluta kolla, men kan inte.. Och jag ångrar mina val direkt! Men denna filmen var lite seg i början, men sen tog det verkligen fart och uaaäää. Men slutet blev lite vrickat och snurrigt och jag känner mig som sagt skadad. Men överlag en rätt bra film trots allt. Meningen med skräckfilmer är väl lite att man ska känna sig lite smått skadad efteråt? Eller? Haha..

Nu sitter jag här med ett glas vin och väntar på att "Boston Tea Party" ska börja så jag förhoppningsvis kan få tankarna på något annat.

Natti natti folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar