söndag 7 mars 2010

Söndag

Idag har vi varit ute på äventyr :) Först bar det av till IKEA för att inhandla ljus, då dessa tagit slut och jag älskar att ha levande ljus hemma! Sen for vi till media markt, då min kamera på mobilen gått sönder, så den måste in på lagning. Fick lånat hem en äcklig begagnad lånetelefon, den är så äcklig att jag knappt vill ta i den, USCH! Ska höra med Håkan om inte han har en liggandes istället.

Sen bar det av till dagens höjdpunkt... BB!! Vi var och hälsade på hos de nyblivna föräldrarna och deras lille son Texas :) Herreguuuud sikken liten sötnos han var. Det har ni gjort bra mina vänner ;) Vi hade köpt presenter, ett helt kit vi matchat ihop i vitt och grönt och ett gosedjur, Texas första och än så länge enda, större än honom ;) Riktig trevligt och mysigt hade vi det och det känns väldigt skönt att veta att allt gått så bra som det har gjort :) Grattis igen!

Även grattis till Felicia och Micke som igår(precis som T&L) blev tvåbarns föräldrar :)


Hus letas det för fullt här hemma.. Vi vill inget hellre än att flytta. Helst av allt skulle vi ha viljat flytta igår ;p



Mikael och Jag med lille Texas :)


Natti natt du som läser. Jobb väntas imon kl.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar