söndag 22 november 2009

"AAAJJ katt fan!"


Haha! Carro bjöd på dagens skratt! Vi sitter och tjötar i stallet och Raketen (katten) vill vara med. Han hoppar upp i Carros knä och myser, helt plötsligt börjar han bitas, men lägger snabbt av, trodde vi ja. haha... Helt plötsligt hör man bara "AAJJ! Katt fan!!" och katten flyger i väg, haha... då sätter han klorna ordentligt i Carro. Haha inte kul att hon fick ont men hela situationen och hur det såg ut sen! haha... Jag skrattade gott :) Så tack för det! ;)

Och A-K sen då... igår smakade jag på hennes redbull, frågar då skämtsamt, " du har väl inte svins eller nån skit nu va?" varpå hon säger "nej, nej", så idag när hon kommer till stallet så är hon vrååål förkyld! KULKUL, noot! Får hoppas den lilla klunk jag tog inte skadar och att A-K blir bättre snart!

Så som sagt stallet idag med, inte ridit, don't know why really. Men mockat 7 boxar har jag gjort, okej fick hjälp av Carro på de två sista. PUH! Säger jag bara. När jag skulle tömma den sista skottkärran var jag så trött i armarna att jag inte orkade köra ut den ordentligt på gödselstacken, så den välte :P hehe.. Men men, en lugn fast ändå hård dag idag. Men ridningen fattades på min favorit :)

Imon ledig, får se om det blir stallet, hade velat. Man kan inte få för mycket hästar!

1 kommentar: