onsdag 25 november 2009

Onsdag hela dagen

Idag har jag jobbat, hämtat Leija hemma och sen åkte vi till mamma. Lämnade av Leija där och sen begav jag mig upp till stallet. Jävla SKIT väder idag! Jag gick till bussen med Leija, vilket tar ca 5 minuter. Jag hade paraply, men tror ni att det hjälpte?? NEJ! Fy faaaasen vad blöt jag var när vi kom fram, usch usch. Mamma körde mig från henne till stallet, så jag slapp bli blötare, om det nu var möjligt?!

Red underbara Vera idag :) Samtidigt som A-K red Mistral... Det gick riktigt bra idag. Vi red massa "bom arbete" och nu är jag helt öm i min stackars kropp :p Imon o fredag blir det till att jobba kväll, så inget stall förens i helgen.

Storhandlat har vi gjort idag med, uscha va segt o snabbt man blir fattig. Men nu har vi iaf mat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar