tisdag 24 november 2009

Mens värk


Min dag har bestått av mens värk o en väldans huvudvärk på det. Mindre kul... Fick gå hem två timmar tidigare från jobbet för jag stod inte ut! Har sovit ett tag nu oxå, men det har inte hjälpt och tabletter hjälper inte heller. FAN! Varför fick kvinnor mens för?! Igår var sista dagen på hundklubben... Leija var duktig som alltid, i slutet fick hundarna springa lösa på de stora gräsmattorna. Oh heeeej vad det gick, Leija sprang sönder sitt täcke haha! Vi har även anmält oss till agility i vår :) Våra två instruktörer tyckte absolut jag o Leija skulle börja med det nu. Då de kraven är att man gått den kursen vi gått eller liknande och att hunden kommer vid inkallning. På tal om inkallning så fick vi rätt klara bevis på att Leija kan det, igår när hundarna lekte och var längst ner på ängen, ropade jag kom och hon kom som ett skott! Man blir stolt, stolt, stolt! Nej nu ska jag lämna datorn, mat väntar och min kropp gör ONT! Mamma smsa nyss: "Älskar dig" :) älskar dig med!


1 kommentar:

  1. Åh fy fan för mensverk =/
    Hoppas de försvinner snart då!

    SvaraRadera