söndag 8 november 2009

Fars dag

Idag har det hänt något mer än igår. I förmiddags begav vi oss, jag, Leija och älsklingen, till Nääs slott och spår träning. Leija skötte sig som alltid bra och var riktigt duktig för att vara första gången :) Såg även nu att jag fått ett personligt mail av min instruktör där hon berömmer Leija en massa! KUL :D Jag som sagt så mycket negativt om henne innan, instruktören alltså. Angående att våra träningar är för lätta, men tog upp det med henne förra veckan och nu verkar det allt som hon tagit det till sig, så imon ska vi fortsätta från de övningar vi gjorde förra veckan med våran "assisterade tränare". Så tror och hoppas starkt på förbättring! :) Måste bara få klaga över en människa jag träffade idag, hon hjälpte till vid spår träningen... den j*vla tanten hade ju inte alla hästar hemma... Hon säger bl a jag styr min hund till spåret, trots att hon gick med full lina och detta trots att jag tappade bort spåret, men Leija hittade det igen. Hmm, hur styr jag då? Sen gick hon och störde övriga när de spårade med sina hundar, m.m. Men iaf, tog då upp detta med våran instruktör och hon sa som sagt att Leija skötte sig kanon och var jätte duktig :) Litar mer på det än nån pensionär ;) Vid andra spåret gick det undan och Leija blev överlycklig när hon hittade det!

Tack för en underbar dag med fika, hundar och glada människor :)


Senare på kvällen lagade jag mat, det blev thaiwok med äppelpaj o vanlijsås som efterrätt. Mumsigt värre. Syster var även här och vi firade fars dag. Älskar dig pappa!


Ledig imon och "sovmorgon" på tisdag (börjar 8.00) I like my job!
Tji
pp o hej!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar