tisdag 17 november 2009

Tisdag


Igår var jag i stallet med älsklingen :) Red UNDERBARA Vera. Jag verkligen älskar den hästen, underbar på alla sätt och vis!
Igår, hehe... när jag skulle galoppera, hon var väldigt pigg igår inte riden på hmm 3 dagar, så tog hon världens gulligaste glädjeskutt i galopp fattningen :) Jag bara skrattade av förtjusning... Kjell snälla sälj aldrig henne men om du nu skulle det någon gång, gör det till mig ;) hehe... Idag har jag världens träningsvärk. Men det var det värt!!

Sen blev det Rusta och sen hundklubb, där Leija var superduper, iaf efter ett tag :) Nästa måndag är sista gången som sagt. På kvällen skulle jag ta mig en HÄRLIG dusch, men ack så fel jag hade, varmvattenberedaren hade stängt av sig, så det blev en ISKALL jävla dusch, Fy fan! Men gud så skönt det var att duscha varmt idag, jag har längtat hela dagen :)


Idag jobb. är trött nu kan jag lova. Så nu blir det sängen.
Tack pappa för att du åkte och lämnade nycklarna :)

1 kommentar: