onsdag 4 november 2009

Det var inte igår...

Har inte skrivit på några dagar, detta har icke hunnits med då jag som tidigare nämnt fått ett nytt jobb och jag har jobbat MYCKET denna veckan... 9,5 timme i måndags, 7 timmar igår och 10 timmar idag. Herre gud säger jag bara... Ledig imon men jobba på fredag igen, börjar 7 och slutar väl tjaa 17.00 kanske?? PUH! Men oj vad pengar, på en vecka har jag tjänat ihop mer pengar än jag gjorde på en månad på det förra typ. Me like. Mycket kul som kan köpas för detta... lönen kommer ju komma alldeles lagom till mellandags rean :D


I måndags var det lite stressigt, först jobb till 17.00 sen hem snabbt och äta, sen hund klubb. Och denna gången gick det hur bra som helst!
Jag pratade med instruktören om det faktum att hon gör för enkla och tråkiga övningar, hon blev inte glad! Men alla i gruppen instämde helt. Så hon blev sur och åkte iväg för att jobba, det var sagt så. Så våran "assistent" till instruktör höll i kursen. Och GUD va bra den var! Vi gjorde bara roliga och bra övningar och hundarna var helt slut efteråt. Och Leija var helt underbart duktig! Älskar den hunden så otroligt mycket! Bäst är hon! Hon gick även in i agility tunneln med båda framtassarna, vilket vid ett tillfälle gjorde att hon tappade balansen och gjorde en "kullebytta" ;) hehe sötnos! Men grymt duktig var hon iaf. På söndag bär det av till Nääs slott för spår träning hela dagen. Kommer nog bli kul och hoppas att vädret är med oss.


Vill även säga att min älskling är den bästa älsklingen som finns :) Jag älskar honom mest och kommer alltid att göra det!


Tjipp och hej... Nu börjar bonde söker fru :D

1 kommentar:

  1. "-Men oj vad pengar, på en vecka har jag tjänat ihop mer pengar än jag gjorde på en månad på det förra typ."

    vad jobbade du som innan?

    SvaraRadera