måndag 30 november 2009

Ullared

Idag har jag tillbringat min lediga dag på Ullared :) Tillsammans med mor och Håkan. Så nu har man blivit lite fattigare... Men ALLA julklappar utan en är köpt och en massa julgranspynt :)

Unnade mig själv endast 3 små grejer, bla en JÄTTE mysiga tröja, mysmys! :)

Efter Ullared svängde jag förbi stallet en sväng för att lämna av lite grejer jag köpt dit, sen efter typ 15 minuter kom Mikael (min sjukling) och Leija och hämtade mig. Sen mumsiga middag följt av Ullared på tv, julmust, pepparkakor och inslagning av julklappar, vilket jag fortfarande sitter med :p Hehe... Men jag gillart!

Just nu har jag ingen direkt längtan efter Ullared, men älsklingen & jag har sagt att vi ska åka dit snart och unna oss själva lite :)

Jobb imon 13.30-20.. Hade hellre varit ledig en dag till.

Nä nu ska jag slå in lite mer julklappar!

natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar