måndag 16 november 2009

I suck!

Guud vad dålig jag är på att hålla bloggen uppdaterad då! I början skrevs det flitigt som attan, men se nu, nu går det veckor i mellan ;)

Igår var jag i stallet halva dagen, mysigt :) Idag blir det nog stallet och sen hund klubben, näst sista gången idag. Skönt på ett sätt men samtidigt tråkigt då vi har så bra gemenskap i gruppen. Det ska eventuellt klämmas in en promenad snart med. Tillsammans med pappa och the dog så klart. Min kära pojkvän ringde nyss o sa att han är på väg hem, dom hade inget att göra på jobbet. Så det blir trevligt att han kommer hem tidigare, det händer inte ofta. Och idag passar det perfekt då vi har lite att hinna med, stall och hund klubb som sagt, men även rusta. Vi åkte dit igår, men kom dit 10 minuter innan dom stängde så det blev inte mycket kollat.

Nu är Mikael hemma och jag är suuuper trött. Gick upp 08.20 på min lediga dag för att åka till Af trots att jag inte längre är arbetslös... BLÄ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar