onsdag 11 april 2012

Bloggtorka vare ja

Det har inte hänt så mycket värdsligt stora ting det sista dagarna. Helgen blev ju inte i närheten av vad vi planerat.. Inget stall blev det heller. För jäkla tråkigt! Men men...

Så vad vi gjort? Vi har myst o busat en massa :) Våran fina tjej är helt underbar!
Det verkar även som att det släppt med maten och hon äter nu oftast med väldigt god aptit :) Känns väldigt skönt och det är lycka varje gång hon ätit en portion :)

Annars? Jag åt nyss yoghurt o upptäckte en äcklig bit i, något jag inte kunde förstå vad det var. Jag känner den fortfarande i gommen... Hua så äckligt! Mår illa.

Imorgon har jag eventuellt planer på att vi ska gå till öppna förskolan. Sen ska jag jobba fredag, lördag, söndag.. Och även nästa helg. Cash is king och välbehövligt.

Avslutar detta inlägg med en bild på våran skatt


GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar