fredag 6 april 2012

Friday it is... Mhmm

Dagen började kanon. Sovmorgon till 10.20 cirkus :) Men efter morgonmys började jag få väldigt ont i höger sida av magen och ryggen. Precis likadana smärtor som jag hade när jag hade "grus i maskineriet". Smärtorna har ökat under dagen o de har gjort så ont att jag varit spyfärdig. Jaja, trots att jag inte mådde så bra så tänkt vi åka hem en sväng till min mamma, jag behövde låna torktumlaren (middagen blev framskjuten) o vi ville komma ut. Sagt o gjort vi klädde på oss o skulle precis hoppa in i bilen när min bilmekaniker till karl märker att bromsarna är kaputt, ja helt slut alltså. Skiten har läckt ut all bromsvätska. JIPPE! Baaaajjjsss! Är allt jag har att säga om den saken. Bilen går alltså inte att köra, livsfarligt! Jag ringde min pappa som snällt körde hem oss till min mamma, tack igen! :) Min mamma och hennes man var/är så rara o lånar ut en bil till oss i helgen så vi inte är helt strandsatta iaf. Tack till er med :)

Måste dela min glädje lite... Novalie var så duktig idag och åt en stor portion spagetti med köttfärsås och fruktpure på det :)
Sen har hon varit i gång hela dagen o varit glad som en liten lärka :)

Nu ikväll skulle jag torka upp en liten olycka på golvet... Detta resulterade i en ännu större olycka! Närmare bestämt så välte jag ut hela jävla skurspannen!! Fick ta bort golvlister o grejer för att kunna torka ordentligt. Kuuul! Sen har jag även hunnit spilla ut ersättningspulver och ja.. Jag vill väl helst lägga mig o vakna upp med nya friska tag imorgon. Men istället unnar jag mig ett glas vin ;)

GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar