söndag 1 april 2012

Söndag

Ja, jag är riktigt kass på att uppdatera er om mitt liv på helgerna ;)

Jag har jobbat hela helgen.. Igår pärlade jag ett halsband på ca 3 meter. Så är det något jag kan nu, så är det just att pärla ;) Efter jobbet igår var jag genomfrusen o så seg. Så vi gjorde inte mycket. Mikael grejade lite i trädgården medans jag och Novalie mös inne :)

Idag efter jobbet var jag inte så frusen, men galet trött. Min fina rara "chef" var så otroligt snäll och skänkte sina mer eller mindre sprojlans nya joduphurs (ridskor) och ridhjälm. Allt använt endast 5 gånger, det ser inte ens använt. Jo man tackar... Där sparade jag MASSA hundralappar! Så nu finns inga ursäkter längre... Upp i sadeln ska jag :)

Nu i eftermiddag/kväll har vi lagat middag, jag har bakat och så har vi kikat på film "In time".. Mycket bra rulle, häftigt idé!

Novalie har ju börjat klappa händerna... Ber man henne klappar hon gladligen :) Hon har även upptäckt hur kul det är att stoppa in nappen i mammas mun. Detta gör hon glatt, följt av att klappa händerna, varje gång :) Sötasöta älskade unge! Hon är så underbar våran fina skatt!

Nej nu ska jag göra mig i ordning för natten. Planen är att jag ska natta Novalie o sen dyka ner i min säng direkt efter. Konstigt att jag är så trött ändå.. Natten var underbar o sent vaknade vi med.

Jaja.. Hoppas ni haft en bra helg :)

KRAMIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar