torsdag 12 april 2012

Denna dagen har sagt swiissh

Efter en mindre rolig natt.. Ja den var inte helt fruktansvärd, bara lite jobbigare än de sista som varit ;) Vaknade vi till solsken men som mer eller mindre försvann lika snabbt som det kom (men solen gjorde ju oss äran o dök upp sen igen).

Idag har vi varit på öppna förskolan, det var inte jätte roligt idag, och jag "kände" inga där. Novalie pysslade med lite handavtryck, tanken är att jag ska rama in det o ha det i hennes rum :) Det gick lite smidigare denna gången än sist, för på ÖF har de en stämpelfärg så det är bara att trycka dit handen o sen på pappret.
Här kommer ett exemplar, inte färdigt utan ville bara visa lite snabbt.


Efter middagen idag tog jag, Novalie och hunden en promenad hem till min pappa, medans Mikael dammsög och torkade golven här hemma.

Nu är det snart läggdags, jag ska bara vika och hänga tvätt först. Kul!

Imorgon blir det jobb några få timmar, sen kommer svärföräldrarna med middag.

KRAMEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar