onsdag 25 april 2012

Storhandlat

Idag har vi äntligen varit utanför hemmet! Både jag o Novalie har varit kassa i en vecka, Novalie är dock fortfarande lite snorig o rosslig i halsen. Men hon är pigg som en mört o busar som bara den ;)

Min mamma hämtade oss i förmiddags, sen åkte vi till Klädkallaren och lite andra ärenden ute vid gamlestan. Trevligt och både Novalie o min mamma hade nog saknat varandra en hel del :)  Det var över en vecka sen sist!

Jag fick köpt lite kläder till Novalie, men det blir förhoppningsvis mer imon, då ska vi till Frölunda Torg är tanken :)

Tröja, kjol, tunika o leggings.
(Ber åter igen om ursäkt för den kassa bildkvalitén. Vi ska snart köpa ny kamera)


Efter turen med mamma åkte vi till Mikael o väntade ut honom, sen storhandling. Det verkligen ekade här hemma innan, men nu finns det massa mat igen :) Och "baksaker".. Jag älskar när man har varit o storhandlat!

Annars har jag städat lite snabbt här hemma, det blir fan skitet på två sekunder. Nu känner jag mig äcklig efter att ha skurat i köket, jag hade duschat precis innan... Men men. Sen har jag "bacillnojjaallan" ;)

HEJSVEJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar