tisdag 3 april 2012

Tisdag

Idag har vi varit hos min mamma.. Min syster hade även en ledig dag o gjorde oss sällskap. Jag var lika mobbad som vanligt ;) Haha... Ne, vi skrattar så gott ihop, mest hela tiden :)

Vi tog en lång promenad på 1,5 timme, riktigt härligt! Sen var det middag följt av stenplock. Jag plockade visserligen inte en enda sten, men någon måste ju se till att mannen sköter sig ;)

Novalie levde rövare hos mormor

Vad veckan har att erbjuda vet jag inte riktigt ännu... Mer än att Mikael jobbar kortvecka o att jag ska upp i sadeln i helgen. Jag är lika pirrig o förväntansfull som ett barn på julafton typ. Det har gått alldeles för länge nu!

Nu ska jag kika färdigt på Desperate Housewifes o äta upp mina flingor.. Sen blir det sängen med mitt godistroll :)

HEJSVEJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar