måndag 30 april 2012

Dagen min

Ja vi tog ju en snabb tripp ut till Media Markt idag o köpte ett minneskort till kameran... Så nu kan här fotas som aldrig förr, köpte ett 16 GB minneskort.. Tror det får plats lite ;) Hehe, det skiljde inte så mycket i pris från 8 GB, så jag slog på stort.

Efter Media Markt var det dags för lite jobb.. Mamma passade Novalie under tiden o det hade tydligen gått alldeles utmärkt :) Känns skönt!

Till middag lagade jag spagetti med köttfärssås till hela familjen o Novalie gillade sin mammas mat :) Det blev 3 portioner över till henne som nu fint väntar i frysen.

Ja och eftersom att vi har ny kamera kommer här lite bilder ;)





Imorgon ska det bli underbart väder tydligen så vi ska spendera så mycket tid som möjligt ute. Det blir även middag hos min mamma :)

Och idag ska jag inte glömma dagens stora händelse.. Idag vinkade Novalie, visserligen med hela armen, men vinkade det gjorde hon, flera gånger! Nu får någon vänlig själ faktiskt stanna klockan ett slag, för jag hänger inte med.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar