fredag 18 maj 2012

Diskmaskin

Idag kom den äntligen! Våran nya efterlängtade diskmaskin :) Den är så tjusig så och mycket tystare än den gamla. MEN något som kändes mindre okej var när den kom. Ca 07.45 imorse bankade det på våran ytterdörr. För tre dagar sen ringde en man från "Bring" och vi bestämde när de skulle komma.. Fredag mellan 10-13 och chauffören skulle ringa 30 minuter innan leverans. Men nix.. Strax innan 8 bankade det på dörren o ingen hade ringt innan. Självfallet blev jag glad att maskinen kom, men tänk om vi inte vore hemma? Då hade vi inte fått den idag och han väckte oss. Nåja, i-lands problem egentligen så nu släpper jag det.

What else?
Vi åkte ut till min systers jobb i Sisjön, i jakt efter en "lära gå vagn", men de var slut. Men en mysig lunch på Burger King blev det iaf :)

Efter det åkte vi hem till Sanna, Peter och Mio en sväng. Trevligt som alltid och barnen lekte väldigt bra ihop måste jag säga, trots att Novalie inte ville något hellre än att pussas en stund ;)



Mio var kanske inte lika sugen ;)

Nu i eftermiddag/kväll har jag fixat här hemma med middag, disken, skurat golv och tvätt. Ja denna jävla tvätt! Var så nöjd att det nästan var tomt i tvättkorgen och nu är det överfullt igen :( Jaja, bara att ta det.

Nu, Modern Family.

BYEBYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar