fredag 25 maj 2012

Shoppat

Strax efter 10.30 åkte vi hemifrån idag och var inte hemma förens 18.30. En lång dag med massa ärenden. Men mysigt som vanligt!

Förra månaden behövde Novalie allt, eftersom hon vuxit ur allt. Denna månaden kom helt plötsligt sommaren och Novalie äger nästan inga sommarkläder. Så idag fylldes garderoben på. Men jag fick hejda mig många gånger. Just i detta nu ångrar jag att jag inte valde/ köpte ett annat plagg istället/oxå ;)

Från mormor och EM

(bilden ville inte samarbeta)

Från morfar



Till morsan.
Jag har inga sommarkläder. Idag kom mitt presenkort jag haft i ca 2 år till användning ;)

Imorgon är det släktkalas för hela slanten. Blir trevligt :) Alla har inte sett Novalie heller, about f*cking time om ni frågar mig ;)


Väntar på att naglarna ska torka, sen blir det dusch och slapperi innan bingen.

TJOFLÖJT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar