måndag 7 maj 2012

Igår

Igår hade vi besök av fina vänner :) Barnen fann snabbt varandra o Novalie pussade på Max redan efter nån minut ;)





Vi besämde oss för att ta en sväng in till Slottskogen o promenera runt. Men det blev inte riktigt så, istället hamnade vi på en grekisk resturang för C och T var så hungriga, framför allt Caroline ;)

Sen for vi hem igen och Mikael började laga middag till oss, Tobbe agerade barnvakt och Caroline var en sån himlans raring och klippte mitt hemska hår! Tacktacktack igen vännen! Jag är så tacksam!

Tiden sprang iväg som alltid när vi umgås och strax innan 21 åkte dom hem igen. Mikael fortsatte i köket, då våran diskmaskin har lagt av. Jävlaskitfan! Vi har haft så mycket plötsliga utgifter nu det sista så detta känns lite som droppen! Tröttsamt o ledsamt :(

Så denna förmiddag har jag spenderat i köket och i badrummet mer eller mindre. Diskat i 1,5 timma och tvättar för fullt. Kul dag....  Nu ska jag skynda mig att äta lunch, rester från Mikaels underbart goda middag igår :) För snart vaknar nog mitt lilla busfrö. (Jag hann inte äta ;) )



KRAMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar