söndag 20 maj 2012

Imorgon startar verkligheten igen...

Ja långhelgen är nu förbi och fort gick det. Älskar att Mikael är hemma så vi alla kan göra saker tillsammans :) Men imorgon är det tillbaka till verkligheten.

Så vad har hänt i helgen? Igår var vi iväg igen till min systers jobb, denna gången på Backa Plan. Där hade de en enda "lära-gå-vagn" kvar, tur det för vi behövde ju bara en ;) Novalie förstår grejen med den, men det går lite för fort ännu. Duktiga tjejen! Vi hann även med en fika hos min mamma och på kvällen kom pappa och hans "väninna" Linda hit :)

Idag har jag jobbat.. Efter det handlat lite, hem, laga middag, fick besök av saknat "jobb"/vänner och sen kom pappa och Linda på middag. Grillat med potatisgratäng. Smaskens! På tal om mat, jag ska försöka undvika kolhydrater, märker stor skillnad på min uppsvälda mage när jag undviker det. Som nu, efter middagen och resten av kvällen, sitter jag med en ballongmage som ser ut som om jag vore gravid i 6:e månaden.

Novalie fick två superfina klänningar av pappa och Linda. Jag verkligen älskar dom!



Nu får bara den härliga värmen vi haft idag se till att stanna så hon kan använda dom flitigt!

Idag sa Novalie "Mammammamammaa" fleeera gånger :D Det är första gången hon "ljudar" fram det. Annars är det alltid "Dadada" eller "Däää" och "titta". Hon gör sin mamma mycket stolt och lycklig!

NATTI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar