torsdag 3 maj 2012

Mycket har gjorts..

Men inte tillräckligt... Dygnet har för få timmar!

Tidigare idag skulle vi ut på en långpromenad, men för tredje gången på typ 2 veckor är det punka på vagnen, dags att köpa ny slang till ena däcket. Så vi blev hemma istället, vi tillbringade nästan en timme ute iaf :) Slängde skräp o dödade ogräs. Sen gick Novalie runt lite, ja med stöd såklart.. Åh så stolt hon var! Det verkligen sken om henne, mitt charmtroll! Jag är så jäkla stolt över henne, jag får lixom inte nog!

Nu på kvällen skulle jag baka kakor, ett helt nytt recept, samtidigt som dom är i ugnen står jag o bakar flaskor o har även en mindre nöjd tjej i stolen bredvid som är trött o hungrig.. Men jag var lixom tvungen att fixa en ren flaska först ;) Så ena plåten med kakor "glömdes av"... Jag blev löjligt sur! Men men... får baka nya imon, det blev iaf några få på andra plåten.

Imorgon kommer min syster hit. Först ska vi till BVC med Novalie på 9 månaderskontroll.. Sen blir det mys hela dagen lång! Mikael kommer inte hem förens på kvällen då han ska ut, så då passar vi på att ha en tjejkväll :)

För övrigt, för er som inte förstått det ännu, så ÄLSKAR jag våran nya kamera! Den tar så fina bilder!

Fina Leija
KRAMPÅER!

2 kommentarer:

  1. 9 månaderskontroll?
    vi fick 10 månaderskontroll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Therese-Mamma till Novalie3 maj 2012 kl. 23:38

      Hehe jag visste nästan att du skulle kommentera om det ;) jag bad om en 9 månaders kontroll då hon kom igång med vanlig mat lite segt plus att vi bytt bvc fram o tillbaka o vi ska eventuellt få en ny bvc sköterska i Lerum. Men främst för att jag vill kolla vikten :) fast jag kan nog vara lugn, för nu äter hon "allt"

      Radera