fredag 4 maj 2012

Mysdag!

Strax före 11 i morse möttes jag o min syster upp vid bussen... Jag var anfådd som bara den o mina ben har nog aldrig rört sig så fort, tidsoptimist till tusen! 4 minuter tog det för mig att gå upp till bussen.. Det är fort ;) Hehe...

Bvc stod på schemat o en 9 månaderskontroll. Dagens siffror blev 10,5 kg och 78 cm lång.. Min ståtliga tjej! Vi träffade en ny sköterska idag, hon kändes sådär, men kommer ge det ett försök till :) Novalie fick mycket beröm som vanligt. Stolt mamma! Hon var även imponerad över hur rörlig hon är, min lilla busunge.

Efter Bvc strosade vi runt i Lerum då det var 45 minuter tills bussen skulle gå, fick köpt lite, jag var lixom tvungen ;) Men jag hejdade mig vid ett par jätte fina byxor.. Trots att jag blev erbjuden rabatt på dom. Men Novalie har fått 7-8 byxor denna månaden. Hehe. Kappahl i Lerum har så otroligt myckert fint inne nu! Jag blev alldeles till mig ;) Men jag hejdade mig som sagt.

Hemma har vi käkat pizza, badat Novalie, kollat på film o busat en massa med Novalie.

Tack så JÄTTE mycket för idag min fina lillasyster :) Det får vi göra snart igen.

Dagens nyheter

Finaste syster visar sitt rätta jag
Love you!

KRAM!

1 kommentar:

  1. Var jätte jätte mys idag, en riktig lång dag - gillas! Jag är för jävla snygg och med telefon i högsta hugg ;) älskar er mest! :)

    SvaraRadera