söndag 13 maj 2012

Gårdagen #2

På kvällen var jag iväg på lite mysigt partej för första gången sen graviditeten :)

Jag hade lite svårt att släppa "kontrollen" på hemmaplan, så jag smsade en gång o ringde en. Hehe... Inte lätt alla gånger. Allt gick iaf bra och de njöt utan morsan ;)

Jag hade jätte roligt, skrattade så jag hade kramp i käkarna. Min syster har en kompis som är en av de roligaste människorna jag vet! Hon är galet rolig utan att direkt veta om det. Haha. Vi var inte många, sju pers tror jag, men det gjorde inget, för skratten var det inte ont om. Jag drog ju igång det hela rätt bra annars... Jävla mage (på gott o ont denna gång).. Sen får ni tolka det hur ni vill.

Jasmin och kramgo syster

Morsan

20 something


LOVELOVELOVE!

Mange och Jag


Snygg vareja ;)

Tack alla för igår! Hoppas jag/vi kan göra om det snart igen.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar