söndag 13 maj 2012

Söndagen den 13:e Maj

Ja denna söndag började bra, men sen kokade jag över lite o var irriterad en bra stund på ett annat par av våra grannars hundjävlar. De skäller miljoner gånger om dagen o idag var de mer eller mindre rabiata och väckte för (andra eller tredje gången) Novalie när hon sov. Ja kalla mig bitterfitta men lite jävla pli får man faktiskt ha på sina hundar. Nog om det..

Sen har det städats, oj så jag städat. Storstädat hela huset, skönt var att min mamma ringde o frågade om vi vill ha middag. Ja tack! ;)

LCHF kycklingwraps... Oh herre min skapare så gott! Ska absolut göras här hemma! Tack för maten.

Sen for vi hem igen och först nu sitter jag ner o tar det lugnt. Skurat toaletterna och bytt lakan mm.
Ska bli gött att krypa till kojs sen :)


Mikael blir kanske hemma imon, mys!

Hoppas ni haft en bra helg, det har jag :)


KRAMIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar