tisdag 28 februari 2012

7 månader och BVC-besök

Igår blev våran lilla goding hela 7 månader... Galet! Våran underbara lilla, stora tjej!

Idag var det dags för BVC. Dagens mått blev följande, vikt: 9120g Längd: 73,5 cm. Hon följer sin kurva på pricken mer eller mindre! :) Vi lämnade BVC med massa guldstjärnor och härligt beröm :)

Eftermiddagen har vi spenderat hemma hos min mamma... Det var över 2 veckor sen vi var där sist. Shiiit ;)

Nu sitter jag med magont efter en väldans god middag. Jag gjorde en fiskgryta/soppa... Väldigt god! Men min mage gillar inte att äta middag nu för tiden. Det suger röva!

Jag har även hunnit med att ringa till Libero och klaga lite idag.. Tre blöjor än så länge ur ett paket, har varit kassa! En av dom var det ett hål i tydligen, för innehållet (uppsugningsgrejset) hade läckt och geggat fast sig i hela Novalie... Inte okej! Sen har det inte fungerat att sätta in poäng på deras sida. Men nu är det fixat och vi ska få ersättning för blöjorna!

Nu pallar jag inte att skriva mer... Magen värker galet jävla mycket :(

HEJSVEJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar