lördag 18 februari 2012

Zombie

I natt drömde jag fruktansvärt hemskt!

Jag och en massa andra hölls tillfånga i en källare av ett par, de klädde sig väldigt gammaldags och mannen var väldigt aggressiv. Kvinnan hämtade mig ur källaren och tog med sig upp till sitt sovrum. Där klädde hon på mig en gammal klänning och och tvingade mig att vara hennes dotter. Jag vägrade först, då slog hon mig... Efter en stund sa jag att jag var trött, då följde hon med med mig ner i källaren igen. Där jag fick förklara för alla andra vad som hänt.

Kort där på, hördes en jätte smäll och mannen i huset hade blivit anfallen av en man som kom för att rädda oss.

Vi rymde.

Men på utsidan, där vi inte varit på länge. Möttes vi av zombies. Yes jag skojar inte. Hela staden var i kaos! Människor flydde för sina liv! Det var blod och äckliga zombies överallt och jag blev jagad... Så jag sprang..

När jag sen vaknade av Novalie vid 6 tiden, vågade jag till en början inte somna om!

Du som läser kanske skrattar en aning. Men det var fruktansvärt hemsk!!

 

(bild från google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar