tisdag 21 februari 2012

Sjukstuga

Har egentligen inte mycket att berätta. Här hemma råder det sjukstuga! Novalies förkyling blev värre.. Samtidigt som hennes ena tand ploppat upp, grannkompisen är på gång den med :) Så sött!
Jag är förkyld o febrig. Sen har jag härliga mensvärkar på det. Yes, här "hjälper" det inte att man ammar inte.

Jag är trött på förkylningen nu! Jag vill orka ut och hitta på saker.. Sen vill jag ha fredag och löning! Jag vill till ikea bland annat ;)

Projekt "sluta amma" går helt okej.. Men det där med riktig mat är verkligen inte våran lilla tjejs melodi. Känns lite hopplöst faktiskt! Idag fick hon hemmagjord morot o potatispuré som hon ÄLSKAT innan.. Men nej det var inte gott det heller! Jag lär väl amma tills jag är 100 ;)

Nästa helg är det ju baby och barnmässan.. Vet inte vilken dag jag ska gå ännu, eller vem jag ska gå med :p Mamma eller Mikael. Någon som vet om det händer eller finns något där man ska vara extra uppmärksam på?

Nu ska jag krya på mig.

HEJSVEJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar