söndag 19 februari 2012

Min lördag

Min lördag var väldigt mysig. Trots den hemska förkylningen som knackat på.

När vi klev upp, vilket var sent! Hela familjen snoozade ifrån klockan. Strax före 10.30 gick vi upp :p Hehe.. Men som sagt, när vi klev upp märkte vi att Novalies förkylning blivit värre och jag hade gjort henne sällskap i bacilliluskträsket. Planen var att åka och handla, men vi ville inte ha ut Novalie, så jag ringde min pappa som så snällt ställde upp och körde mig till ica :) Det var faktiskt lite kul att vara iväg med honom, det var längesen :)

Väl hemma igen hade våran dam piggnat till men jag kände mig febrig.. Mycket riktigt feber. Men inget att hänga läpp för, vi skulle ju få trevligt kvällsällskap! Daniel och Malin kom hit och hade med sig mys o så kollade vi på melodifestivalen och tjötade en massa. Riktigt trevligt och mysigt!

Vid 23 åkte de hem och jag och Novalie kröp till kojs. Pang sa det så sov hon :) Inte jag dock, förkylingen fullkomligt attackerade mig! Fyyy!! Jag blir alltid så jäkla förkyld, jag pallar inte det viruset! Så här sitter jag nu och snorar och andas med munnen på vid gavel ;)

Vi skulle egentligen åkt till Allum och Telenorbutiken idag, då min telefon är åt h-e-l-v-e-t-e! I förrgår, bland mycket annat, starade den om sig själv och raderade alla kontakter!! Jag vill ha en ny mobbe, avskyr denna, totally big time!

Men idag blir det istället slappt, Mikael är på väg ut på en promenix med hund och barn. Får se hur det blir i veckan och vad som händer... Mitt läkarbesök imon lär jag nog ställa in.

Hoppas ni haft en fin helg.. Men vad FAN hände igår när Ranelid gick direkt till final?!?! 

PUSSEN!

1 kommentar:

  1. Ja tack så mycket för igår... var riktigt mysigt... usch hoppas du klarar dig ifrån att bli ännu mer förskyld... bort med bacilluskerna!! Kram

    SvaraRadera