måndag 13 februari 2012

Frusen

Ja här sitter jag i morgonrock och handduk och fryser! Det är nämligen som så att Novalie lämnade ett litet (stort) paket till sin kära mor och ja lättast var att sätta henne i badkaret.. Det var väldigt roligt så vattnet fylldes på i omgångar, då det blev kallt. Samtidigt som vi sitter i badet diskar Mikael... Let me tell you att när jag väl skulle duscha så var det kallt! Så jag klev ur och väntar nu fint på att vattnet ska värmas upp igen :p Så kan de gå!

Idag har vi tagit det lilla lugna.. Min mamma kom förbi och vi tog en lång och härlig promenad med hundarna :) Jag är rätt seg idag! Novalie somnade vid 00.. Men jag låg och vred och vände till någon gång efter 2.. Det gjorde ju inte saken bättre att Mikael snarkade som sju svåra år!! Zzzzz...

Vi får se vad morgondagen har att erbjuda, eventuellt öppna förskolan.

HEJSVEJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar