söndag 26 februari 2012

Mysig dag!

Jag har haft en kanon mysig dag med min fina lilla familj. Vaknade upp till underbart väder efter en bra natt :) Innan 11.30 satt vi i bilen. Mot Backa plan o lite ärenden.. Barnens hus och Babyproffsen bland annat. Min syster hade varit så rar o köpt kläder till Novalie från sitt jobb, Barnens hus :) Tacktack igen! Glömde fota innan de åkte in i tvättmaskinen, men en fin ljusrosa kofta o två dregglisar :)

Sen ville ingen av oss åka hem o bara sätta oss så vi bjöd in oss själva hos Malin o Daniel... Sen for vi hem ;)

Jag mår bättre idag.. thaank you för det! Hoppas på fint väder heeela veckan! Det blir öppna förskolan då förkylningen på oss alla mer eller mindre är borta, umgås lite med min mamma, bvc, baby och barnmässan och eventuellt Falkenberg. Fullt ös!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar