fredag 17 februari 2012

Varm och härlig dag!

Dagen började lite väl tidigt tyckte jag.. klockan 8.15 tyckte Novalie att det var dags att gå upp. Men klok som hon är bestämde hon sig att somna om strax efter 9. Då sov vi en timme till :)

Sen var det mer eller mindre upp och göra sig i ordning. Vi skulle hem till min syster. Där bakade vi tigerkaka som blev grymt god :) Det var riktigt mysigt att vara där faktiskt! Så himla kul o mysigt oxå att se hur trygg Novalie är hos henne :) Dom är så mysiga ihop så!

Nu på eftermiddag/kvällen har vi haft svärföräldrara på besök, de hade med sig tacos som vi lagade tillsammans. Trevligt! :)
Min pappa har även varit här, som en ängel från ovan, hehe... Han hade köpt "antisnark" spray till Mikael! Oh thank you Jesus and please dear God let it work typ ;)

Våran fina dotter som alltid är himla go har varit extra go idag, trots sin lilla snuva. Hon har varit glad som en riktigt liten solstråle! Helt underbar och skrattat och busat hur mycket som helst :) Nu på kvällen har hon även fått ett bad, hon har kommit på det där med att plaska nu med, hehe. Blött vare här...

Imorgon är det lite veckohandling som ska göras, behövs då det typ ekar i kyl och frys. I natt ska vi även testa att ge Novalie flaskan vid nåt tillfälle, vem vet hon kanske kan tänkas bli lite nöjdare...

Hoppas ni har haft och får en fortsatt trevlig fredag!

PUSS! 

3 kommentarer:

  1. Du måste berätta sen om sprayen funkar! Min stackars man flyger ut till soffan var och varannan natt pga att hans snarkningar väcker mig och Elias!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Therese-mamma till Novalie17 februari 2012 kl. 23:32

      Jag lovar! Jag förstår precis hur du har det! ;)

      Radera
  2. Jag älskar att hon älskar mig, min fina lilla ängel! :) <3

    SvaraRadera