fredag 24 februari 2012

♥ Stressigmysdag ♥

Vid 11 imorse rusade jag runt som en tok här hemma.. Bussen gick 11.25 och hunden skulle ut o jag skulle köpa busskort. Jag hann med allt! Men fick likförbannat ta en senare buss!! Då busschaufförsidioten inte kunde vänta 30 sekunder på bussen som kom från stan, där min syster satt. När min syster kliver av bussen så åker min.... Åhhh så jävla pisst jag va!! Då bad jag ändå chauffören snällt att vänta. Vi fick vänta på nästa buss, men det gjorde inget, då de tåget vi skulle ta va försenat :p Allum var destinationen...

Men så jävla oförskämda folk är när man kommer med barnvagn!! Det var en o annan som var på väg att bli ett huvud kortare kan jag säga ;) Det var även första gången vi åkte kommunalt, jag o Novalie :) Jag har lite svårt för det.. Men det gick för jäkla fint och Novalie sov halva resan :)

Väl i Allum var Novalie helt UNDERBAR! Tjötade och flirtade med hela Allum typ :p Vi käkade lunch och kollade in butikerna... Tiden rusade iväg! Det var väldigt mysigt, min stress till trots (känner mig fortfarande stressad) och väääldigt välbehövligt! Måste göras SNART igen!

Jag fick köpt en pyjamas till Novalie och ett 2 pack vita strumpebyxor. Novalie fick ett skit häftig jacka av sin moster! Tacktacktack :)

Kalasisarna och pyjamasen

Jackan!! :)
 Jag lämnade även in min mobil... Det är fel på precis allt i den typ!! Hate it! Vill ha en ny, helst igår!
Men shit va naken jag känner mig utan den... Vad ska jag nu ligga o zappa i på nätterna och wordfueda.... Känns tufft ;)

Efter Allum typ vid 15, åkte vi till Mikaels jobb... Sen storhandla. Vi och hela Lerum typ. Träffade min gamla klassföreståndare från gymnasiet som såg aningens chockad ut att jag hade barn och sen träffade jag även "mitt jobb". Hundra lappar fattigare, men så mycket mat rikare åkte vi hemåt o lagade middag. Snart är det dags för sängen tror jag..

Mötte även upp min mamma på Allum, hon hade med sig en tunika till Novalie som hon gjort.. Så fin! Ser typ köpt ut, min duktiga mammi!

Riktigt dålig bild på den dock (skit kamera!)

När vi kom hem låg detta i brevlådan...


Nice! :)

Detta var ett lång inlägg som avslutas med en bild på en trött liten tjej


Tack för en mysig dag alla inblandade!

GODNATT!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar