onsdag 29 februari 2012

Gårdagens händelse

Alltså jag måste vara allergisk mot nåt av det vi åt igår... eller iaf extreeemt överkänslig! Efter middagen igår satt jag dubbelvikt och tårarna sprutade!! Mikael frågade till och med om han skulle ringa efter hjälp. Jag hade helt sinnessjukt ont i magen!! Jag föder hellre barn tusen gånger om kändes det som! Fyyyy.... När jag gör fiskgratäng blir det typ samma sak. Jag hade kräftost i och i fiskgratängen har jag räkost. Jag kan äta skaldjur "rent" och även fisk.. Så frågan är om det kan vara något i just Kavlis färskostar som jag inte tål?  Den underbart goda soppan jag gjorde igår kommer inte ätas igen... Jag är typ rädd för att äta nu :p Konstigt det här.

Natten till idag var iaf väääldigt härlig! Novalie somnade tidigare än vanligt och jag låg i säng innan 22.. Och innan klockan var 22.30 sov jag. SÅ SKÖNT! Sen steg vi inte upp förens 10 i morse, jag kan vänja mig vid detta ;)

Det går iaf väldigt bra med att dra ner på amningen, ibland känns det som att hon faktiskt föredrar flaskan. Allt är med blandade käänslor, men framför allt bara positiva! :)

Idag blir vi bara hemma och myser.. För resten av veckan är vi fullbokade. Jag vill få till en frisörtid med.. Får se hur det blir med det.

KRAMIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar