torsdag 16 februari 2012

Snorigt

Idag har det varit lugnare än lugnast här hemma. Novalie har sin första förkylning! Den är rätt mild, ingen feber iaf :) Hon har sovit största delen av dagen.. Jag hoppas den för blir mild och att min skatt inte blir sämre.

Jag har hunnit med en massa tvätt idag när Novalie sovit. Men det känns som att, så fort jag börjar komma i kapp mig och jag ser hur tvätthögarna krymper så säger det typ *pang* så har de vuxit till berg igen... whhyyy??

Snubbarna med brandvarnarna kom idag med... Så nu har vi två stycken precis bredvid varandra i hallen :p Vi ska flytta den ena till vardagsrummet tyckte "brandvarnarsnubben" och även sätta en i sovrummet. Vi bor inte så stort, så vi lär inte missa om det börjar brinna (vilket det inte ska göra)

Det blev ingen öppna förskolan idag, av förklarliga skäl.

Imorgon har vi blivit bjuda hem till min syster, hon bjuder på färsk sockerkaka :) Mikaels föräldrar kommer även hit med middag :)
Men endast om Novalie är piggare än idag.

Nej vet ni vad... Nu ska jag installera om mitt "Sims3"... för typ 3-4 gången!! Skiten låser sig emellanåt och inget går att göra åt det, förutom att installera om. Suck!

Våran fina godisunge!
Hon fick kladda loss med gröt :)


Hoppas ni haft en finig dag!

KRAMBANAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar