fredag 30 oktober 2009

Fredag fredag

Idag har jag haft min första dag på mitt nya jobb, det var kul :) Tiden gick jätte fort har jobbat 7 timmar idag. Tjejen jag jobbar hos är jätte go, pratglad och lätt till skratt och sånt gillar vi :) Tror detta kommer bli jätte bra. Funkar allt bra där och jag trivs plus om jag får mitt körkort tror jag att mitt liv kommer kännas lättare! Tänk va bra om jag nu verkligen kan jobba alla pass och tänk vad pengar :) och med pengar kan man köpa mycket roliga saker! Så nu ska jag bara kämpa för att få detta o funka, funkar det inte har jag lovat mig själv och jobbet att säga ifrån direkt. Det bästa som finns är ärlighet!

Mitt nya jobb har firats idag oxå, med pizza, på min bekostnad... Hmm hur gick det ihop? Jag borde väl bli bjuden? hehe, gott var det iaf, en "Linda special" på Campino, finns det en godare pizza? Det är kyckling, lök, vitlök och curry... MUMMA!

Tänkte försöka hinna med stallet imon, det var nu allt för länge sen! Sen får vi se vad helgen bjuder på, hade varit super mysigt att ta en promenad med "The pack".. Ja alla hundarna alltså ;)


Tjipp och trevligt fredagsmys på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar