lördag 17 oktober 2009

Natt... Även ny dag :)

Nu är jag hemma efter att ha tagit, en, två, tre öl med pappa och en drink. Den sist nämnda fick jag av Flanders-Anders... Mikaels kollega. Det var ju så här va att Mikael åkte iväg förut vid 18.30 för att spela beachvolley boll med jobbet. Då bestämde jag och far min att vi skulle dra in på stan för en egen liten "after work". Detta blev mkt trevligt, vi lämnade Leija hos "farmor & farfar", ängslig som hon var innan, så försvann detta lika fort som hon klev innaför dörren hos dom.

Jag och pappa åker in till staden Göteborg, landar på Bryggeriet, jag mår illa, men efter 1,5 öl går detta över och min mun pladdrar på i ett :p haha... jag som aldrig dricker stark öl :P

Sen kommer Mikael med två arbetskamrater och vi har det riktigt trevligt. Mikael satsar 20 kr på blackjacken och kommer tillbaka med en vinst på 200 kr plus :D
Burger King, Nobelgrillen, Partille, Lerum, hämta Leija och nu ÄNTLIGEN hemma... Nu ska jag hoppa in i duchen och sen sova :)

Tack för en rolig och mycket trevlig kväll, det behövde jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar